• Edzés időpontok

    Hétfő X

    17.00 - 18.00
    18.15 - 19.15
    19.30 - 20.30

    Kedd

    7.00 - 8.00
    8.15 - 9.15
    17.00 - 18.00
    18.15 - 19.15
    19.30 - 20.30

    Szerda

    17.00 - 18.00
    18.15 - 19.15
    19.30 - 20.30

    Csütörtök

    7.00 - 8.00
    8.15 - 9.15
    17.00 - 18.00
    18.15 - 19.15
    19.30 - 20.30

    Péntek vagy Szombat vagy Vasárnap

    Futóedzés

  • +36 70 518 16 74
  • teamfit@teamfit.hu

    Küldj azonnali üzenetet!X



    Sending your message. Please wait...

    Thanks for sending your message! We'll get back to you shortly.

    There was a problem sending your message. Please try again.

    Please complete all the fields in the form before sending.

Blog

Hogyan eddz egészséges keretek között?

TeamFit | július 22, 2014

solyom_gabor_edzesek_hogyan_fogyjak_le_dietazzak_3Rögtön egy saját tapasztalatot osztok meg Veled. Eddigi edzéseim során soha nem figyeltem a pulzusom. Csak nyomtam, mint egy állat. A küzdősport révén a fanatizmusommal soha nem volt probléma. Nálam „le tud menni a függöny” és elborultan menni előre. Így volt ez egy-egy erőnléti edzésem során is. Mindaddig, amíg el nem kezdtem figyelni a pulzusom. És most figyelj!

Az első olyan erőnléti edzésem során, aminek a keretein belül használtam pulzusmérő órát, el sem hittem, hogy mit mutat. Mikor mentálisan még bírtam volna, az óra megálljt parancsolt. Így is tettem. Gondoltam is magamban, hogy ebből nem lesz izomláz. Attól meg egyenesen hülyét kapok. De ami lett másnap el sem hittem.
Az első pulzusmérős edzésem után olyan izomlázam keletkezett másnap délutánra, hogy még lázam is lett. Ettől a naptól kezdve kezdtem el a tudatos és módszeresen felépített, szigorúan pulzushoz igazított edzéseket követni. Ha jól emlékszem 2 éve volt. De nézzük is a lényeget, hogy miért is jobb ezt követni?

Különböző erő –és állóképességi szintekkel rendelkezünk. Van, akinek van valamennyi, van akinek nulla. De az első is nullával kezdte. Az idő előre haladtával viszont szert tett rá. Ezt viszont lehet, úgy is csinálni, hogy még véletlenül se nyírd ki magad. Bármilyen edzésmunkáról a visszajelzést a szívünk, vagyis a pulzusunk adja. Csupán erre kell figyelni és módszeresen felépített edzésprogrammal terhelni a szervezeted.

Első lépésként válassz célt magadnak! Mit akarsz elérni?

  1. Az egészségedért mozogni?
  2. Zsírt égetni?
  3. Állóképességet növelni?
  4. Erő-állóképességre vágysz?
  5. Versenyre készülsz?

Jó látod 5 kérdés, ami 5 pulzus zónát is takar. Ha megvan a választott kérdés itt a válasz:

  1. (220 – életkor) *0,5 és 0,6
  2. (220 – életkor) *0,6 és 0,7
  3. (220 – életkor) *0,7 és 0,8
  4. (220 – életkor) *0,8 és 0,9
  5. (220 – életkor) 0,9 és 1

Ezzel a számítással és módszerrel nagyon sokat tehetsz magadért. A tudatos és megfontolt pulzusfigyeléssel óriási eredményeket tudsz elérni. Ezt bizonyítja a saját tapasztalatom, és az a rengeteg tanítvány is, akik így edzenek velünk.

Copyright © 2014 csoportosfogyokura.hu minden jog fenntartva! By Best-IT Marketing Kft.

A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyujtsuk. Részletes leírás

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close